domingo, 12 de diciembre de 2010

Presentació

Hola a tothom!!!!

Em dic Débora i sóc de L'Ampolla ( Baix Ebre) estic treballant a Igualada ja que estava apuntada en llistes de les zones de Tarragona i Terres de L'Ebre però allí no hi ha tant moviment laboral i és per això que vaig decidir vindre a la zona de Catalunya central. He tingut molta sort de poder treballar de mestra de música ja què és la meva especialitat. Ara estic de interina a l'escola Dolors Martí i Badia, Igualada, es una escola de nova creació d'una línea.

Faig música  a segon de primària i a infantil. Aquest és el meu primer any de docència, estic molt contenta amb aquesta escola ja que l'experiència que estic vivín es molt enriquidora.

Espero aprendre moltes coses amb aquest curs i poder aplicar-les en la meva feina i solucionar tots els dubtes.

Fins aviat!!!

2 comentarios:

  1. Débora,
    Benvinguda al curs de formació inicial per al professorat interí. Espero que et sigui útil.
    Lourdes Sotelo

    ResponderEliminar
  2. Débora,
    En els termes que vàrem comentar a la classe, caldria fer una presentació més complerta del context.
    Gràcies.
    Lourdes

    ResponderEliminar