ACTIVITAT DE COAVALUACIÓ AMB CONSENS PREVI DELS CRITERIS D’ AVALUACIÓ
Activitat: avaluar el bloc, com a portafoli docent, del curs del professorat interí, d’un/a company/a.
| |||||
Nom del mestre/a que ha construït el bloc: Jordi Garcia…………………………………………………………….
Nom del mestre/a que l’avalua: Débora Colomines……………………………………………………………………………...
| |||||
Criteris d’avaluació
|
Activitats
|
Sí
|
No
|
Activitats destacables
|
Aspectes millorables/ observacions
|
Seminari: Ha realitzat totes les activitats proposades.
|
1. Presentació personal i context professional
| ||||
2. Pla emergència
|
X
|
correcte amb la seva graella.
| |||
3. Salut i seguretat
|
X
|
correcte amb la seva graella.
| |||
4. Reflexió sobre la presentació: “un nus al llençol”
|
X
|
interessant reflexió utilitzanla pràctica reflexiva.
| |||
5. Anàlisi i reflexió sobre el vídeo “Miguel Àngel Santos”
|
X
|
perfecte, amb la seva visió personal
| |||
6. Aportació d’un vídeo: “……..”
|
X
|
vídeos interessant amb la seva explicació
| |||
7. Decret 142/2007: ordenació àrea: ……
|
X
|
utilitza ungràfic molt clar i específic.
| |||
8. Aportació UP i anàlisi
|
X
|
anàlisi correcte.
| |||
Taller Dinàmica d’aula i resolució de conflictes: Ha realitzat totes les activitats proposades
|
1. Fitxa dinàmica aula “…”
|
X
|
molt interessant per realitzar la pràctica.
| ||
2. Aplicació sociograma
|
X
|
correcte.
| |||
3. Anàlisi vídeo “Dinner for two”
|
X
|
reflexsió interessant amb un punt de vista diferent. M'agradat molt.
| |||
4. Redescripció del cas …………….
|
X
|
perfecte.
| |||
T aller Tutoria i relacions amb les famílies i serveis externs:Ha realitzat totes les activitats proposades
|
1. Lectura i reflexió de l’article “una de cada diez cabezes piensa i nueve invisten”
|
X
|
molt bé resumit amb aportació pròpia.
| ||
2. Aportació d’una situació relacionada amb el taller de tutoria
|
X
|
correcte.
| |||
3. Comentaris a l’article “intel·ligència vs intel·ligències”
|
X
| ||||
Taller Diversitat, interculturalitat i avaluació: Ha realitzat totes les activitats proposades
|
1. Reflexió sobre el vídeo “racisme”
|
X
|
una reflexió molt ben fenta amb diferents punts de vista.
| ||
2. Redescripció “ orientacions per a un mestre/a Novell sobre com tractar alumnat amb TDAH
|
X
|
clara i orientativa.
| |||
3. Coavaluació del bloc d’un company/a
|
X
|
correcta
| |||
4. Tancament del bloc: valoracions finals
|
X
|
perfecta des de la seva visió del curs
| |||
Taller Educació Emocional i Salut del docent: Ha realitzat totes les activitats[1]
|
Comentari de l’article
|
X
| |||
Comentari de l’article
|
X
| ||||
S’aporten informacions complementàries d’interès docent
| |||||
Es fan servir tècniques de síntesi: resums, mapes conceptuals, esquemes, gràfics, etc
|
X
|
si realitza gràfics i esquems, resums.
| |||
El bloc s’organitza en les etiquetes seguint les orientacions del curs.
|
x
| ||||
Els continguts es presenten amb claredat i correcció material i formal
|
x
| ||||
Destaca una activitat en la que creus que el teu company/a ha gaudit durant la seva elaboració. Justifica-ho.
|
“ Dinner for two” és molt interessant la seva reflexió.
|
Débora,
ResponderEliminarEntenc que l'avaluació correspon al blog d'en Jordi doncs no hi ha nom a la capçalera. Gràcies.
Si no li has fet un comentari al seu blog, encara li ho pots fer.
Lourdes