viernes, 25 de marzo de 2011

TANCAMENT DEL CURS

En la meva opinió el curs ha estat molt interessant en l'aspecte de poder posar en pràctica el que he après en el transacurs de les classes.
Utilizar les dinàmiques de grup per reforçar el meu grup i cohesinar-lo, donar molta importància a les emocions dels meus alumnes i intentar resoldre conflictes, realitzar treball cooperatius per fomentar el treball en grup i donar importància a la pràctica reflexiva.
Tots aquests aspectes m’ ha servit de molt en la meva poca esperiencia laboral , utilitzar els documents que necessito a la meva feina i saber treballar amb competències m’han servit de gran ajuda. Saber realment que és un reforç a classe ja que s'han de coordinar bé les dues professores, es una cosa que es va comentar a classes, ho vaig trobar molt interessant.
Una altra cosa que vull comentar del curs és la relació amb els companys i el intercanvi d’opinios, ha estat una experiència molt motivadora.

1 comentario:

  1. Débora,
    Prenc nota de les teves valoracions i m'alegro que hagis trobat tan interessant el curs.
    Lourdes

    ResponderEliminar